Re: Porovnání čidel MEMS na meteorologii

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Duben 4 12:51:03 CEST 2019

Dobrý den,

Já jsem také zkoušel čidlo vlhkosti něčím chránit, ale při vyšších
vlhkostech jakýkoliv materiál navlhl, a dokud nevyschl, tak čidlo
ukazovalo blbosti. Prostě to mělo obrovskou setrvačnost při změně směrem
dolů.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip