Re: Porovnání čidel MEMS na meteorologii

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Čtvrtek Duben 4 09:16:39 CEST 2019

S BME280 jsem take neco stavel Teplota i tlak je v poradku, ale vlhkost ukazuje
stale tak o 7% nizsi. Kupovano u Mousera  Pajeno pastou a horkovzduchem. Mozna
to je opravdu citlive na teplotu pri pajeni.

J.S.