Re: Porovnání čidel MEMS na meteorologii

Jan Linhart hw na liny.cz
Středa Duben 3 21:15:39 CEST 2019

    U mámy (babičky) ve skleníku mi BME280 (ebay) vydrželo bezchybně
fungovat zhruba rok.

Pak postupně začal fixlovat vlhkoměr. V současnosti už zase vlhkost
nějak měří. Pro změnu

se stalo něco velmi zvláštního s tlakovým čidlem. Ono to začalo
korelovat s teplotou. Tomu

vůbec nerozumím. Kdyby se někde něco ucpalo, tak by přece neměřil ani
vlhkost.

     Překvapila mě neuvěřitelně vysoká teplota, bez níž nebylo možné
přiletovat pin lištu k čidlu.

Běžné PbSn, kalafůna, ale bez ztrát na životech.

Honza

PS: Podivnosti budiž k nahlédnutí zde (doporučuji 4 denní log):
http://sklenik.liny.cz

(hlínu měří 1 wire dallas v jakémsi ebay kablíku, čekám kdy uvnitř uhnije)