Kvizova otazka na piatok ( v ciastocnej suvislosti s RS485)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 2 08:57:30 CEST 2019

Dobry den p.Racek,

chcel by som sa Vam ospravedlnit, pokial sa Vas moja mozno nevhodna
forma odpovede dotkla.

Som rad, ze viete, ze satelitnu TV mame komercne pristupnu snad od
nejakych 90-tich rokov minuleho storocia... A som rad, ze rozumiete aj
tomu, co to znamena pre vyvoj a navrh elektroniky, teda ze v realite
robite, resp. hladate vhodnu kombinaciu RLC-obvodov s takou ci onakou
dominantnou zlozkou - realnych suciastok, ktora najlepsie realizuje
funkciu, ktora sa ma realizovat... A najlepsie to vsetko vysvetlit na
priklade realneho kondenzatora, vsakze?

A potom pod dojmom Vasej razantnej argumentacie este pred mnou
citovanou konverzaciou som mal dojem, ze v nejakej tej elektro-firme
pracujete... A k tomu prispeli este aj dalsi diskutujuci spominajuci
merak, voltmeter s Rin 10M.

Takze este raz sa ospravedlnujem a drzim Vam palce pri dalsom bastleni.

A.