Re: Veřejný rozhlas, bylo: LEDky ve Stromovce

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Duben 1 09:35:07 CEST 2019

Manželka hlásila do rozhlasu. Po konci hlášení se zvedla vlna
telefonátů, že tomu někdo nerozuměl. Takže dneska mají SMSky stejně jako
my, kteří jsme rozhlas nikdy neměli. Bezdrátový rozhlas je pouze dobrý
byznys pro firmy, které jej dodávají.

Standa