Arduino Nano spotreba

Neděle Září 30 18:40:08 CEST 2018

Formálně přesněji jsou doinstalovávané knihovny v podadresáři libraries adresáře,
kde jsou skeče (Sketchbook location v Preferences, nevím jak se to jmenuje česky)
To C:\Documents and Settings\[jmeno]\Dokumenty\Arduino\libraries... je default, když
si to uživatel nenastaví v preferences jinak.

Je to napsané v dokumentaci, konkrétně zde:
https://www.arduino.cc/en/Guide/Libraries#toc5

Knihovny se při kompilaci hledají na asi 5 místech, v dokumentaci se sice píše o 3,
ale to jsou logická umístění, fyzicky to je víc možností.

D.O.

PS: Kdo chodí na Robodoupě, už to ví, páč jsem to vykládal ;-)