Arduino Nano spotreba

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Září 29 19:34:56 CEST 2018

Vin je 5V (3V3) a RAW je 6(4) - 17V.

Jedno hodně jeté nano mi žralo 70mA a zřetelně topilo, ale to bylo
tisícekrát programované.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>

On Thu, 27 Sep 2018, Jindrich Fucik wrote:

> https://electronics.stackexchange.com/questions/60199/powering-arduino-nano-12volts

Tak ten stabilizator to neni - kdyz to napajim do Vin 8-10V tak to
zere 60-65mA , kdyz to napajim do +5V 4.75-5V tak to zere 65-70mA .
Stabilizator je tam AMS1117 . To je tedy pecka, co ten odber dela.
Nasel jsem tabulky kde pisou pro 16MHz a 5V cca 14mA pro ATmega328P.
Ze by v tom byly i nejake fake atmel procesory ktere basti vic ?