Arduino Nano spotreba

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pátek Září 28 23:44:14 CEST 2018

Zdravím,

Nejsem zrovna fanda do Arduina, ale pokud chcete produkt na bateriový
provoz, asi Vám nezbude nic jiného, než si vyrobit vlastní desku s vlastní
topologií zapojení.

Já dělám hodně PIC a nemám problém se dostat pod 1uA ve sleep režimu a to je
na desce PIC, MiWi, DC-DC, LCD, čidla apod.  Jde jen o to, že si to vše
musíte "tak nějak" navrhnout sám s ohledem na ten daný provoz.
Domnívám se, ale třeba to tak není, že Arduino nebude zrovna dělané na
bateriový provoz.

RK

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, September 28, 2018 10:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: Arduino Nano spotreba

On Thu, 27 Sep 2018, Jindrich Fucik wrote:

> https://electronics.stackexchange.com/questions/60199/powering-arduino
> -nano-12volts

Tak ten stabilizator to neni - kdyz to napajim do Vin 8-10V tak to zere
60-65mA , kdyz to napajim do +5V 4.75-5V tak to zere 65-70mA .
Stabilizator je tam AMS1117 . To je tedy pecka, co ten odber dela.
Nasel jsem tabulky kde pisou pro 16MHz a 5V cca 14mA pro ATmega328P.
Ze by v tom byly i nejake fake atmel procesory ktere basti vic ?

Zmeril jsem jeste Arduino Mega 2560 a je to stejne 4.5V/60mA 5V/70mA .
Tak to je tedy prekvapeni - ja myslel ze ty Nano jsou nejak odlehcene pro
mensi vykon a spotrebu.

Nasel jsem clanek kde pisou ze arduino Uno basti 45mA ale arduino pro Mini
kolem 20mA a verze 3.3V/8MHz jen 5mA . Pri odstraneni power LED jeste o par
mA min. Takze mozna tohle bude cesta.

> Pravděpodobně se celkem dost rozchází názor diskutujících o Arduinu a
> názor výrobce. Podívej se na spodek stránky 8:
> https://www.sparkfun.com/datasheets/Components/LM7805.pdf

Tam jde o to ze se muze znicit prurazem kdyz je na vstupu 0 a na vystupu vic
jak 7V . Ze by to melo neco zrat v klidovem stavu tam nepisou.