Arduino Nano spotreba

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Září 28 23:30:28 CEST 2018

Jsem ti to psal uz na zacatku, ze mas vsechno co jde z desky vyhazet a upravit s ohledem na spotrebu.

Neni to o Arduinu, to hw nedela. Arduino je Wiring. Ty desky jsou delane tak aby byly LEVNE na vyrobu. Nic jineho neni pro cilovku podstatne. Pokud chces resit nizkou spotrebu, treba pro bateriove napajeni, musis pouzit hlavu a upravit si ten polotovar ci udelat vlastni hw.

Mimochodem i treba Nucleo od ST a dalsi "devel" platformy nemaji defaultne prave optimalni spotrebu. Take je musis zhusta trochu priohnout, pokud chces nizkou spotrebu.

Neni az tak velky problem s 328P a Wiringem (Arduino) dosahnout spotreby okolo 500nA v hlubokem spanku. A spotrebu pri behu si dale ridit napriklad prepinanim delicky za behu.