OT: WebAssembly

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Září 25 20:32:39 CEST 2018

I v tom embed možná časem bude nějaký script jazyk třeba v nějaké formě
sandboxu , oddělenou haldou, alokací, aby se využily vlastnosti c i
script jazyků, immutable stringů. U silných cpu, kde je linux to již je,
možná to Vám spadne i do toho CortexuM3 nebo nějaké novější variantě.
Javascript i lua zatím zde možná moc berou prostředků.

Jirka