OT: WebAssembly

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Září 24 23:51:22 CEST 2018

Zdravim,
technologie vypada zajimave - po vysvetleni chapu, na co se vlastne divam :)

Mne zaujala historicka paralela:
Kdysi vsechno bezelo na salovych pocitacich a rizeni i vysledky se sledovaly na terminalech. Nikoho netrapilo, ze data jsou jinde, nez u neho v kanclu.
Pak se postupne prosadily PC, samostatne a vykonne masinky (tedy vzhledem na tu dobu), na kterych se spoustely aplikace od vymyslu sveta.
A data byly pekne pod strechou.
V case internetu se postupne z aplikaci stavaly molochy, co kamsi sahaly pro data (nebo reklamy).
A dnes se postupne zase vsechno presouva na web a misto ruznych aplikaci staci browser ... a vsechno bezi kdesi v coudu (tedy v cloudu).
A zas nikoho netrapi, ze data jsou nekde venku.

Jo, chapu, ze se to da spustit ve vlastnim prostoru, ... atd.
To bylo jenom takove zamysleni.

Uz i protoze se momentalne zabyvam problematikou, kde nechat pustene aplikace pro IoT a domaci automatizaci.
Ale jak rikam, technolgie mne zaujala. V budoucnu to bude mit urcite vyuziti.

  Sam