hot wire anemometr

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Září 24 13:26:48 CEST 2018

Bylo tam hot wire anemo s rs232 vystupem, ma to drazku i sachtu pro sondu.
Jelikoz se jednalo o stroj (novy zabaleny) z USA univerzity pro nejaky
jednorazovy projekt, tak k nemu bylo jeste PC, snad 286 ;-) ktere
odecitalo ze sondy rs232 a nastavovalo invertor pres paralel port.
Ale vse jsem prekopal na nasi sit, na skrin jsem vyvedl manualni potak z
invertoru a merim na klasickem TESTO hot wire anemo.
Nastavit to lze jeste presneji nez udavaji (viz odkaz minule) dal jsem
tam 8 mi polovy motor misto 4 polu.
Motor samozrejme tocim  frekvencne vice,  ztrati sice moment, ale pokud
je vzduchova masa jiz v pohybu, tak se bez problemu drzi stabilne.
Vse tedy zustalo zachovano, pri vetsich rychlostech mohou vnikat
turbulence a treni u sten a vyssi ztraty, misto cisteho laminarniho
proudeni, ale nejaky graf stability nemam.
Kazdopadne  tento typ se vetsinou pouziva i jako otevreny s vetsim
motorem pro vyssi rychlosti, upravu jsem konzultoval primo s vyrobcem,
hlavne co se tyka maximalnich otacek turbiny kvuli bezpecnosti.

LK