hot wire anemometr

jurp jurp na volny.cz
Neděle Září 23 11:01:08 CEST 2018

V rozpracovanem projektu pouzivam toto:
https://shop.bb-sensors.com/en/Measurement-by-branches/Building-automation/Thermical-flow-sensor-for-measuring-gas.html

V kusovce je dostupny u Conrada.
Zkusenost je, ze meri opravdu kdejaky prd. Je treba vysledky radne tlumit. :-)
Priznavam, ze zapojeni pouzivat to z datasheetu, bylo mi shnilo  vymyslet neco
lepsiho, kdyz funguje.

Ale. Sensor je pouzitelny leda tak v komine od plynoveho kotle.
Pri tuhych palivech vydrzi jen chvilku, nez se zanese a bude po mereni.

JURP