hot wire anemometr

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Září 23 22:02:38 CEST 2018

Něco takového, jako když si kamarád koupil takový ten annemometr k
meteostanici (3 polokoule a snímání otáček jazýčkovým kontaktem). Zaboha
se nemohl dopočítat rychlosti, tak to nakonec přilepil na střechu auta,
a jezdil s tím po městě, a spolujezdec vytvářel tabulku :-)

Aleš Filip

--
Ales Filip http://xanadu.khnet.info