Win 10 problem

Sobota Září 22 20:37:58 CEST 2018

Ja se naucil zit i s W10, jen delam cca po mesici zalohu systemu, kdyz
se neco pos... tak za necelou hodinu je PC ve funkcnim stavu jako
nejdele pred mesicem. Obcas vratim i starsi zalohu kdyz uz dodelam
projekt kvuli kteremu jsem musel instalovat ruzne nesmysly.  Velke
aktualizace jsou nastavenim odlozit az o rok.