Win 10 problem

AZE aze na seznam.cz
Sobota Září 22 20:04:32 CEST 2018

Na dvou pracovních pc máme naštěstí win 7 pro, s SSD disky běhají docela rychle a nejsou žádné problémy.
aze

From: Zdeněk
Sent: Saturday, September 22, 2018 7:37 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Win 10 problem

S Win 10 se člověk opravdu nenudí.

Nedávno jsem si nastavil klávesové zkratky k přepínání klávesnic. Další den nefungovaly. Řekl jsem si, že jsem něco možná neuložil. Nastavil jsem znovu a další den opět smazané.

Tentokrát jsem podezíral aktualizaci, takže další pokus se stejným výsledkem…

Až poté jsem začal googlit a našel jsem, že se musí jít ještě do jiného ovládacího panelu a tam zkopírovat změny. Vyloženě intuitivní řešení. L

Z.