LAN modul.

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Čtvrtek Září 20 11:05:28 CEST 2018

Řekněme jednou týdně mu to spadne, odpojí se a někdy se ani nepřipojí a musí modul ručně odpojit a znovu připojit k napájení.

Co vím, má jich cca 20 a říkal, že většina nevydrží běžet déle než 2 týdny. Nevím, co tomu je a nechci to ani zkoumat, je to jeho, má to v podstatě na hraní. Do průmyslového řešení bych to nechtěl nasazovat, tak mě to ani nijak nezajímá.

Netvrdím, že jsou nespolehlivé, jen ta míra spolehlivosti oproti vyšším třídám kvality je prostě znát. To mi nikdo nevymluví.

RK

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Thursday, September 20, 2018 10:35 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: LAN modul.

Otázka je proč mu to padá a co konkrétně. Provozuji několik desítek esp
(nejčastěji jako Wemos D1 mini) a jejich spolehlivost je příkladná. Data
mi nedodávají jen v případě výpadku elektřiny. Mám to tak několik let a
prakticky o tom nevím.

Čímž nechci  říci že jsou to věci hodné do průmyslu, ale tvrdit že jsou
nespolehlivé je taky mimo.

Petr