LAN modul.

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Září 20 10:34:36 CEST 2018

Otázka je proč mu to padá a co konkrétně. Provozuji několik desítek esp
(nejčastěji jako Wemos D1 mini) a jejich spolehlivost je příkladná. Data
mi nedodávají jen v případě výpadku elektřiny. Mám to tak několik let a
prakticky o tom nevím.

Čímž nechci  říci že jsou to věci hodné do průmyslu, ale tvrdit že jsou
nespolehlivé je taky mimo.

Petr