STM CubeMX problem s LWIP

Pondělí Září 17 11:34:21 CEST 2018

Je to cim dal divnejsi, zatim jsem LWIP neresil ale zkusil jsem pro
nejake periferie nakonfigurovat LL drivery a vznikne z toho take
neprelozitelny kod. Navic package pro 32F4 neobsahuje vetsinu ll modulu,
kdyz jsem stahnul komplet balik a pridal do projektu, tak zase resim, ze
to potrebuje stm32f4x.h a asi dalsi, aby to ty ll moduly prelozilo...
CubeMX proste nevygeneruje ani zdaleka prelozitelny kod, ll moduly do
projektu vubec neprida... Je to takhle normalni nebo delam neco spatne?
Driv mi to prislo celkem funkcni ale zase netusim, jak vnutit aby se
pouzila starsi verze MCU support package, nainstalovane jsou ale to je
tak cele.