STM CubeMX problem s LWIP

Pátek Září 14 16:04:24 CEST 2018

Zdravim, aktualizoval jsem vse na posledni verzi a kdyz vygeneruju kod s
LWIP modulem pro CM4, pri prekladu chybi ip_addr.h , ten v knihovnach
je, po manualnim nakopirovani zase chybi lwip/timeouts.h treba v
ethernetif.c, ten uz nikde nenachazim, a asi i dalsi hlavickove soubory...

Maji to soudruzi nejak rozes... nebo delam chybu ja? Kdysi to myslim bez
problemu slo, ale uz nevim, v jakych verzich. Stejny problem je zda se s
SD kartou ale tu jsem zatim vyhodil z projektu.

Cilove prostredi je SW4STM32