Polarita na kabelu Campingaz

Pátek Září 14 01:00:54 CEST 2018

Tak jsem si to pamatoval docela dobře. Ledničku i kablik jsem vyštrachal a je to
tak:

Na lednici je konektor nasvislo a je u něj obrázek, ze kterého vyplývá, že když se
do konektoru zastrčí napájecí kabel modrou tečkou nahodu, chladí to, když červenou,
hřeje to.

Na kabelu je konektor označený na krátkých stranách modrou a červenou tečkou. Pin u
modré tečky je zapojený na + (střed) zapalovačové zásuvky, pin s červenou tečkou na
- (kostru).

Neboli, na lednici když připojím nahoře plus a dole mínus, chladí, když je nahoře
minus a dole plus, hřeje.

D.O.