Polarita na kabelu Campingaz

Středa Září 12 20:05:45 CEST 2018

Jestli se dobře pamatuju, tak na té co jsem kdysi měl to bylo tak, že konektor byl
symetrický a když se kabel zapojil do lednice "význačným směrem" červenou tečkou tak
hřála, když modrou, tak chladila. (peltier... a vetrák uvnitř zapojený přes můstek)
Ten význačný směr si už nepamatuju jestli byl "nahoru" anebo "k tečce u konektoru".

D.O.