Dira v mikrovlnce:-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Září 12 02:31:18 CEST 2018

Díky. Tohle je asi nejzajímavější odpověď z celé diskuse (tímto děkuji i
ostatním).

Ráno jsem se probudil a ihned mi došlo že to takhle nepůjde. Mělo se jednat
o nízkotlaký výboj v láhvi napojené na externí vývěvu. Jenže je jasné, že
výboj by byl i v hadičce, takže by ven protahoval mikrovlny, ale hlavně by
hadičku spálil.

PH

-----Původní zpráva-----
From: balu
keby si si to chcel vypocitat
http://eceweb1.rutgers.edu/~orfanidi/ewa/ch18.pdf :-)

tu je to aj s par numerickymi prikladmi
https://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19680026065.pdf

https://courses.cit.cornell.edu/ece303/Lectures/lecture35.pdf

Pani od elektromagnetickeho vlnenia maju velmi radi vseobecne integraly
a v kazdej ucebnici, alebo clanku najdes len tie genericke vztahy. Ale
zriedka to niekto dotiahne do konkretnejsich vztahov pre konkretnejsie
geometricke tvary. Obcas mam pocit, ze nevedia ako tie zlozite integraly
vyratat :-)))