Dira v mikrovlnce:-)

Tomáš Mádr ok2mtm na seznam.cz
Úterý Září 11 09:23:07 CEST 2018

Od: balu <balu na k-net.fr>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 11. 9. 2018 8:21:18
Předmět: Re: Dira v mikrovlnce:-)
"keby si si to chcel vypocitat
http://eceweb1.rutgers.edu/~orfanidi/ewa/ch18.pdf :-)

tu je to aj s par numerickymi prikladmi
https://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19680026065.pdf

https://courses.cit.cornell.edu/ece303/Lectures/lecture35.pdf

Pani od elektromagnetickeho vlnenia maju velmi radi vseobecne integraly
a v kazdej ucebnici, alebo clanku najdes len tie genericke vztahy. Ale
zriedka to niekto dotiahne do konkretnejsich vztahov pre konkretnejsie
geometricke tvary. Obcas mam pocit, ze nevedia ako tie zlozite integraly
vyratat :-)))

b.