Tester UTP kabelaze

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Září 11 13:09:38 CEST 2018

On Tue, 28 Aug 2018, Radek Koutský wrote:

> Je to kompletní sada, právě že za tu cenu je to velmi vybavené.

> Hledačka kablíků také funguje dobře.

> RK.

Zdravim

tak kolega si to koupil, tak jsem to testoval. Na kratkem 4m kabelu
to ukazuje delku 5metru. Na kabelu co ma 24 metru to ukazuje 24.5m .

Kdyz mam kabel s prerusenym dratkem neukaze to to jen ten dratek
ale oznaci za vadny cely par.

Hledacka funguje, ale je tak 3x min citliva nez ta Fluke.

Suma sumarum  - Fluke CableIQ to neni, ale za ty penize je to super
vec.

Diky za tip.