TTL vs CMOS Re: ZENIT v elektronike 2019

balu balu na k-net.fr
Středa Září 5 20:37:45 CEST 2018

ale hej, ucitelia zo strednych skol su tym posadnuti. Kazdy rok, v
kazdom teste na sutazi bola otazka co je to logicky zisk. Tak som im to
zatrhol :-)

Na druhej strane ked som robil moj Pragotronovy-digitronovy displej pre
LHC, bolo tam zapojenych cca. 70ks 74HC595 na jednom SCK vystupe z
ATmega a uz bolo vidiet ze nevladze :-)

b.