TTL vs CMOS Re: ZENIT v elektronike 2019

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Září 5 20:32:50 CEST 2018

Zdravím,

přesně tak. Také bych se přimlouval za CD40XX. Není tam třeba řešit různé
úrovně vstupů, mají širší rozsah napájení, výstup od 0 do +napájení.... A
jsou tam i moje oblíbené spínače CD405X.

A nikdo už si dávno nepamatuje (a asi se ani neučí), co je to "logický
zisk". Nebo snad ano?

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel