TTL vs CMOS Re: ZENIT v elektronike 2019

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 5 17:54:21 CEST 2018

 5.9.2018, 17:44:29

Ano, funkcne je to uplne jedno. Tedy dokud to kreslite na
papire. Ve chvily kdy dojde na realizaci na PCB, nebo
dokonce na nepajivem poli, zacnou vystrkovat rohy vsichni ti
dablici, schovani v napajeni, vedeni signalu, v preslesich a
hazardnich stavech a pod. A u CMOS40xx, maji ti rohati,
ty rohy zdaleka nejmensi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz