kto mi vyrobi vykonove tlmivky

DeeJay deejay na email.cz
Středa Září 5 11:21:49 CEST 2018

elektrokov znojmo ? www.elektrokov.cz

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Wednesday, September 05, 2018 10:06 AM
To: HW-news
Subject: kto mi vyrobi vykonove tlmivky

Pani,
do jedneho vyrobku potrebujem akumulacnu tlmicku,s indukcnostou cca
80uH a saturacnym prudom viac nez 200A, pracovna frekvencia do 25kHz.
Nemam konkretne poziadavky na rozmery ani prevedenie.

Pre prototypy chcem 6 kusov, po overeni toho bude viac.
Googlil som firmy ktore ponukaju vinutie tlmiviek a cievok, oslovil
som zhruba 10 firiem na ceskom a slovenskom trhu, z nich polovica sa
neunuvala odpovedat, zvysok odpovedi bol nevieme/nestihame. Jedna
firma odpovedala ze dobre, ale chcu presny navijaci predpis - a to si
ja netrufam odhadnut, radsej by som bol, ak by to navrhla firma ktora
to bude navijat, aj z dovodov aby som netrafil neajky exoticky
material alebo netypicky drot.

Poznate prosim nejaku firmu, ktora vie navrhnut a navinut taketo
tlmivky? Nemusi byt nutne z CR/SR, ale predpokladal som, ze na domacom
trhu taku najdem.

Dakujem,
J.