3D tiskarna a Re: pajeci pasta

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Září 5 09:44:56 CEST 2018

Ano mění. Délkou sepnutí se mění množství vytlačené pasty. Délka sepnutí
se skládá s inicializačního intervalu a instarvalu vypočteného podle
plochy plošky.

Ale možná by bylo lepší na větší plošky použít více menších "bobků"
rozložených v ploše.

Oja