[MECH] Jak povolit sroub, co nejde povolit

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Úterý Září 4 12:02:14 CEST 2018

WD40 a pod su v podstate petrolej nariedeny lahkym olejom (cca 10%) Takze
na mazanie absolutne nevhodne. Na brzdy treba vysokoteplotnu vazelinu, da
sa kupit aj v spreji, kedy po aplikacii zhustne.

ne 26. 8. 2018 o 13:17 gatilo <gatilo na centrum.cz> napísal(a):