PICKIT a PIC16F19195

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Úterý Září 4 21:21:06 CEST 2018

Zdravím,

V Microchip IPE je zalistovaný – vizte výřez

RK

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor Konečný
Sent: Tuesday, September 4, 2018 9:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: PICKIT a PIC16F19195

Jsem si nabehl ;-)

Dike za tipy.

Cas znacne tlaci a po kompilaci v MIKROC zjistuji ze se na soubor mohu

akorat divat.

Pokud to nepujde , pak nejlevnejsi cesta je koupit uz 4 te PRESTO, na

nem se mi stava, ze pres galvanicky neoddeleny USB a pripojenou deskou

pod napetim,  pak PRESTo prestane programovat a je KO. Proto mam v

zasobe 10 PICKIT 2 a 3.

LK