PICKIT a PIC16F19195

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Září 4 21:07:47 CEST 2018

Jsem si nabehl ;-)
Dike za tipy.
Cas znacne tlaci a po kompilaci v MIKROC zjistuji ze se na soubor mohu
akorat divat.
Pokud to nepujde , pak nejlevnejsi cesta je koupit uz 4 te PRESTO, na
nem se mi stava, ze pres galvanicky neoddeleny USB a pripojenou deskou
pod napetim,  pak PRESTo prestane programovat a je KO. Proto mam v
zasobe 10 PICKIT 2 a 3.

LK