Re: [OT] Re: Malý øídící poèítaè/P

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 30 00:54:43 CET 2018

No toto je to, ze si nedotknuty vedou, ako to robia vedci v skutocnych
ustavoch.

Scientometria, bibliometria a webomedia sú teda vedné disciplíny, ktoré
skúmajú kvantitatívne aspekty rôznych typov informácií v procese ich
tvorby, šírenia a využitia. Najèastejšie sú spájané s hodnotením vedy na
rôznych úrovniach[2].

Problematikou scientometrie sa na Slovensku zaoberá napríklad Slovenská
akadémia vied, taktiež sa vyuèuje na Univerzite Komenského v Bratislave,
napr. na Katedre knižniènej a informaènej vedy.

https://sk.wikipedia.org/wiki/Scientometria

Ano, je to priserne, ale ja som sa o tom ze toto je nieco cim sa vazne
zaobera mnozstvo ludi zhodou okolnosti dozvedel v suvislosti s relativne
serioznymi zahranicnymi ustanoviznami (ktore boli SAVke v suvislosti s jej
transformaciou davane za vzor).

wek