RE: Malý řídící počítač/PLC

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Říjen 29 13:33:30 CET 2018

Mrkněte na tohle

https://www.rem-technik.cz/ridici-systemy/idec-ridici-system-smartaxis/smartaxis-touch-dotykovy-displej-s-plc-a-ethernetem-791.html

- kolem 6 tisíc (dají určite slevu), 232ka, 485ka, Ethernet a "tač" panel jako bonus

případně

https://www.rem-technik.cz/ridici-systemy/idec-ridici-system-smartaxis/smartaxis-pro-lite-kompaktni-plc-s-vestavenou-decentralizaci-792.html

za pusu řekl bych

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of M. Marusak
Sent: Sunday, October 28, 2018 7:46 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Malý řídící počítač/PLC

To je asi dobré řešení. Já bych se ale rád vyhnul individuálnímu vývoji. Je pak otázka, jestli v případě zachování Arduino jádra nepoužít ten zmiňovaný Ardbox
https://uk.rs-online.com/web/p/products/8850913/?cm_mmc=en-ds-_-web-_-ds:inspiration:technology-hub:plc-and-hmi:arduino-based-plc-from-industrial-shields_fp-_-8850913
a nebo něco takového na ARM UniPi Axon
https://www.unipi.technology/cs/unipi-axon-s105-p171
Akorát si nejsem jistý, jestli to není sázka na něco, s čím nejsou velké zkušenosti a co je tak trochu mimo standardy.

V zásadě nejsou vyloučena ani menší PLC od TECO nebo AMIT, příp jiná. Že to stojí přes 10 kKč - budiž. Možná to vypadalo, že chci něco za pár stovek - to tak není. Jen nedovedu posoudit, jestli schopnosti programování a práce s RS232 je u těchto menších přístrojů to, co potřebujeme.

PS: já od Vás budu potřebovat v blízké době nějaký HW, už jsme spolu telefonicky mluvili. Osobní setkání by bylo prima, mohl bych se třeba podívat i na ty Vaše desky. Ozvu se.

Martin M.