Re: Malý řídící počítač/PLC

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Neděle Říjen 28 19:46:25 CET 2018

To je asi dobré řešení. Já bych se ale rád vyhnul individuálnímu vývoji.
Je pak otázka, jestli v případě zachování Arduino jádra nepoužít ten
zmiňovaný Ardbox
https://uk.rs-online.com/web/p/products/8850913/?cm_mmc=en-ds-_-web-_-ds:inspiration:technology-hub:plc-and-hmi:arduino-based-plc-from-industrial-shields_fp-_-8850913
a nebo něco takového na ARM UniPi Axon
https://www.unipi.technology/cs/unipi-axon-s105-p171
Akorát si nejsem jistý, jestli to není sázka na něco, s čím nejsou velké
zkušenosti a co je tak trochu mimo standardy.

V zásadě nejsou vyloučena ani menší PLC od TECO nebo AMIT, příp jiná. Že
to stojí přes 10 kKč - budiž. Možná to vypadalo, že chci něco za pár
stovek - to tak není. Jen nedovedu posoudit, jestli schopnosti
programování a práce s RS232 je u těchto menších přístrojů to, co
potřebujeme.

PS: já od Vás budu potřebovat v blízké době nějaký HW, už jsme spolu
telefonicky mluvili. Osobní setkání by bylo prima, mohl bych se třeba
podívat i na ty Vaše desky. Ozvu se.

Martin M.