3D tiskárna - snadno a rychle

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Říjen 29 08:46:07 CET 2018

Dobrý den,

jo ještě k té konstrukci tiskárny. Na rozdíl od I3 je A10 z frézovaných
profilů z hliníkové slitiny. Když jsem poutahoval veškeré
spoje, tak vypadá, že kolmosti opravdu sedí a nikde se nic
neviklá. Šroubovice má trapézový závit a ne metrický, jako u I3. Hotend
samotný je sice stejný, ale řešení jeho chlazení je o něčem jiném.
Podložka, na které se tiskne, je z rodu tzv "superplate". Uvidíme. Nemám
vyzkoušeno. Použitý zdroj vypadá také o dost lépe. Jo, je to Číňan a
podle toho soudím, ale za ty peníze jsme na to po vybalení vyvalovali
bulvy. No, nakonec třeba reflektor na kolo, který opravdu svítí, se u
nás dá pořídit za zhruba 2500,- a u DX jsem ho koupil pod 500,- i s
akumulátory a na silnici přepínám dálkové - tlumené, protože poslat
protijedoucím do očí maximum, co to umí, tak budu oslňovat. I na nejmíň
běžci v lese občas vrčí. A je to podle všeho ten samý, co se prodává
tady. Takže v relaci k finanční náročnosti tiskárna sedí. Za čtyřnásobek
tady dostanu zhruba stejné zboží made in China, ale zakoupeno zde.
Takový holicí strojek Braun řady 3000 za polovinu také vyvolává drbání
za uchem. Zcela shodný lze koupit zde a na štítku je .... made in China.

Josef