3D tiskárna - snadno a rychle

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Říjen 29 08:25:32 CET 2018

Dobrý den,

pořídil jsem ji přímo u zdroje. Udělal jsem si účet přímo u Geeetech a
tam objednal. Číňanovi jsem napsal, aby s dodávkou počkal, až ji budou
mít v evropském skladu. Za pár dní se ozvala nějaké paní, že už a za
dalších pár dní dorazila z Hamburku. Platba přes PayPal a komunikce
lepší, než s leckterým obchodem za rohem. Dokonce mi paní i volala.
Taková číngliš je sice síla, ale dalo se to zvládnout.

Josef