Re: Programování PIC16F505 - PICkit3

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 28 21:10:06 CET 2018

No mě to taky nenapadlo. Ale měřením na desce , kde jeden pájecí bod proti
druhému (kde je nasunutý jumper) nevede
mě potvrdilo, že na PINech, nebo jumperu je zrada.  Ohmmetrem proti PINu to
bylo OK, zbýval jumper.
V příloze je fotka.
Vlevo na obrázku je rozebraný ten "izolační" a dole ještě pohled na ten
samý a  jeho horní část, kde je přerušení patrné.
Vpravo pak jumpery jiné, funkční a rozebrané - jiného provedení a se
subjektivně mnohem větší silou nutnou k nasunutí na PINy.
Bylo to od Číňana docela zákeřné, takže jsem mu psal a poslal tu fotku.
 Protože tolik nevládnu angličtinou ( my se učili rusky ) a jsem línej ,
píšu to česky a překládám translátorem.
Krátké věcné věty to umí dobře.
Ale Číňan asi pořádně nepochopil, odpověděl mi , že modul posílá znovu a že
se omlouvá za zmetek :-)

Ale ten jumper si schovám, nastražím to na někoho na Apríla.... :-)

ne 28. 10. 2018 v 20:30 odesílatel David Obdrzalek <