ot wago svorkovnice na 220V

Pátek Říjen 19 11:22:40 CEST 2018

S hliníkem v paneláku jsem měl zážitek, hned jak jsem se tam nastěhoval.
Nebyla tam zásuvka v koupelně a ten co tam bydlel přede mnou, tahal pro
pračku elektriku prodlužovákem ze zásuvky v obyváku. Z těch drátů v
zásuvce jsem jen oklepával popel a zrovna tak z konců drátů z krabice po
cestě. Věneček v krabici byl vyhřátý a zrezlý, asi jak byla agresivní ta
pálící se izolace. Samosřejmě vedení byl dvoudrát, takže bezpečnost nade
vše :-) Věneček a zásuvku jsem vyměnil, všude dotáhnul svorky, dodělal
zásuvku do koupelny a dalších 10 let, co jsme tam bydleli, s tím nebylo
potřeba nic dělat.

Anděl