ot wago svorkovnice na 220V

Středa Říjen 17 00:34:03 CEST 2018

No je fakt, že do toho drátu se wago svorka zakousne a udělá v něm rýhu.
Učili jsme se, že pokud dojde ve spojení k plastické deformaci, že ten
spoj je plynotěsný a neměl by oxidovat.
Všechno tohle sice vím, ale zásuvky mám taky se šroubkama. Přece jen
drát trochu rozpláclý pod šroubkem, to je jistota :-) A s tím
utahováním? Měď snad neteče, na rozdíl od hliníku.

Anděl