ot wago svorkovnice na 220V

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Říjen 16 22:08:10 CEST 2018

Mám akorát jednu poznámku.
Sem tam se mi v bytě nebo třeba i třeba na chalupě stalo, že bylo
potřeba z nějaké krabice udělat dodatečně další odbočku. U klasického
věnečku často zbyla volná svorka a nebo když bylo nejhůř, dal se dát i
druhý vodič pod jeden šroubek. Samozřejmě stejného jmenovitého průměru.
U waga a obdobných svorek obvykle každý používá svoru, která má akorát
tolik dírek, jako je momentálně počet spojených vodičů, čili tam není
žádná další "do rezervy".  No a rozpojit stávající svorku např 3x 2,5mm2
a dát tam 4x2,5 je docela velký opruz. Alespoň pro mne. Takže já osobně
jsem spíše pro věnečky (mluvím o rozvodech z Cu) a pokud už wago, tak
páčkové.

Martin M.