RE: LED Pásky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Říjen 15 13:31:46 CEST 2018

Lahky prepocet hovori ze 18W to bude mat pri napajani 13,8V
Nebude chyba tu?

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Monday, October 15, 2018 1:22 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: LED Pásky

Zdravím,

ten 4metrový pásek napájený z jednoho konce 12V měl na druhém 10,8V. když jsem ho napájel z obou stran, tak se spotřeba zvedla z 3,6A na 3,8A.  Takže je to o malinko lepší, ale těm deklarovaným 18W/m se to neblíží. Ale svítí to dostatečně, až ho budu natahovat na definitivní umístění, tak zkusím přidat nápájení cca po metru a uvidím.

Díky za tip.

Petr