Re: LED Pásky

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Říjen 15 13:22:06 CEST 2018

Zdravím,

ten 4metrový pásek napájený z jednoho konce 12V měl na druhém 10,8V.
když jsem ho napájel z obou stran, tak se spotřeba zvedla z 3,6A na
3,8A.  Takže je to o malinko lepší, ale těm deklarovaným 18W/m se to
neblíží. Ale svítí to dostatečně, až ho budu natahovat na definitivní
umístění, tak zkusím přidat nápájení cca po metru a uvidím.

Díky za tip.

Petr