Chranice sluchu s elektronikou

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Říjen 14 11:49:48 CEST 2018

> Podle mì hrajou v protifázi. Mìl jsem je na støelnici chvíli pùjèené, a
> když jsem je vypnul, tak byly ty zvuky výstøelu hlasitìjší, než když
> byly zapnuté.

> chránièe sluchu MSA Sordin Supreme Pro X tlumí stejnì zapnuté i
> vypnuté.

Hm, takze sa zda, ze tie chranice sa robia s oboma principmi. Inaksie
povedane, ten noise cancelling asi nie je taky jednoznacne lepsi.

> Zvuk výstøelu patrnì filtrují, nebo bìžný hovor není pøi støelbì
> pøerušován, což
> se mi tìch levných dìlo.

Ako frekvencne? Myslim si, ze to ide aj v casovej domene, aj ked si to
mozno vyzaduje DSP, aby z toho bol "dobry pocit".

> Existují i špunty, které fiungují èistì mechanicky. Mají v sobì rùzné
> komùrky a váleèky

A tie robia co, selektivne tlmia vystrel? Mozete dat nejake linky?

wek