Chranice sluchu s elektronikou

AZe aze na seznam.cz
Pátek Říjen 12 12:41:24 CEST 2018

Některá sluchátka mají blůtů, zřejmě se dá komunikovat jen s mobilem.
Myslím, že jsem našel to, co hledám:
https://www.primaryarms.com/walkers-xcel-digital-electronic-hearing-protection-with-voice-clarity
aze

-----Původní zpráva-----
From: Vladimír Franěk
Sent: Thursday, October 11, 2018 11:43 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Chranice sluchu s elektronikou

Zdar, slušné znamená, že se příjemně nosí (gelové náušníky), hovor je slyšet
dobře, hluk (výstřel)
je utlumen elektronikou na 0.
Měl jsem kdysi za cca 1300,- pak jsem jednou zkusil sluchátka od firmy MSA
to jsou ty "slušná", rozdíl je velký...
Na střelnici jsem cca 1x týdně (dělám rozhodčího).
Zajímá mě to bezdrátové propojení páru, je to někde na NETu k vidění ?
Vladimir