Konkurence ESP32

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 10 12:44:35 CEST 2018

>Odkazovany Silicon Labs asi ma take nejaky nestandardni (ne ARM ;-) )
>procesor a nenasel jsem ani, jak je to s podporou API a tools...

Som chcel napisat, ze ako to, ze to bude predsa nejaky Gecko (ex Energy
Micro), co je ARM Cortex-M; ale po par (vcelku dost vela) klikoch som
zistil, ze konkretne tieto moduly pochadzaju z tohoto:
http://news.silabs.com/2017-01-23-Silicon-Labs-Acquires-Wi-Fi-Innovator-Zentri
https://www.zentri.com/

a ak tomu dobre rozumiem (ale nemam chut venovat cas na to aby som tomu
skutocne dobre rozumel) tak je fuk, aky procesor v tom je, bo to je
uzavrety modul typu "pripoj si ma cez seriak".

wek