Re: univerzální dálkový ovladaè ( rádiový )

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Říjen 6 23:32:43 CEST 2018

> Leda, ze by meli primo
> implementaci pro tech par hlavnich vyrobcu a systemu.

Zrejme je to tak. Na tej stranke sa pise:

6b. (Plovoucí kód) Kopie byla úspìšnì vytvoøena, nyní je nový ovladaè
General GATE nutno pøihlásit do prijímací jednotky. Postup je popsán v
návodu k pøijímací jednotce. Pokud si nevíte rady, ve štychu Vás nenecháme
- obrate se na našeho technika na emailu nebo telefonu.

t.j. on z odpocuvania len uhadne, o ktory system/algoritmus sa jedna.

wek