Arduinove 1wire a vynechavani zarizeni

Sobota Říjen 6 13:06:52 CEST 2018

No nevim, jak bude stihat reagovat ATTiny  na udalosti na sbernici si
nedokazu predstavit ani v nejbujnejsi fantazii... A to NANO na tom
nebude o mnoho lepe.IMHO neni dobry napad to vubec takto realizovat, ESP
jako master bude taky na hranici moznosti pokud dela jeste neco jineho.
Mozna kdyz je jeden master a jeden slave, tak to muze nejak i fungovat.
Ale to je IMHO obecny problem techto arduino HW a hlavne SW, sice to
funguje velmi snadno ale jen za nejakych podminek, pokud clovek vi, co
dela, tak se s tim da udelat funkcni projekt, viz SW pro 3D tiskarny,
ale hodne lidi nevi, co se deje na pozadi a divi se, kdyz zkombinuje
ruzne knihovny...