Re: vařič na loď Was: LED pasky do osvetlovacich teles

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 6 11:16:12 CEST 2018

Už jsem našel ten naftový "vařič"   Jmenuje se to Webasto  .  a ma to 1,9kW
max.     Je to přesně to, co jsem viděl.

https://www.webasto.com/sk/produkty-a-trhy/rekreacne-vozidla/komfortne-riesenia/moznosti-varenia/

Cenu raději ani nehledejte....  :-(    Na druhé straně když budu mít pár
mil. na jachtu, tak cena týhle plotny mě nijak nerozhodí :-)))))